قیمت و موجودی تمام کتاب ها بروز است، با خیال راحت خرید کنید! جهت دریافت "کد رهگیری پستی" به بخش پایین سایت مراجعه کنید ارسال کتاب فقط با "پست پیشتاز" انجام میشود و امکان ارسال با "پیک موتوری" وجود ندارد. ارسال برای خریدهای بالای "یک میلیون تومان" رایگان خواهد بود

تاثیر قصه خوانی بر یادگیری زبان انگلیسی

قصه های پریان مثل آلیس در سرزمین عجایب Alice in wonderland ، سفید برفی sleeping beauty، پنجه میمون The monkey’s paw  و خیلی قصه های دیگر که از یادآوری آن‌ها، حس خواندن مجدد کتاب داستان انگلیسی به شما دست خواهد داد.

چند درصد از قصه ها به زبان انگلیسی هستند؟

شاید تعداد انگشت شماری از ما، به خواندن قصه ها به زبان انگلیسی عادت داشته باشیم، مگر اینکه بر حسب موقعیت مجبور و علاقه مند به این کار بوده باشیم … اگر یک نیم نگاهی به تاریخچه دانش زبانی خود بیاندازید، متوجه خواهید شد که تا چه اندازه مرور داستان ها به زبان انگلیسی در نحوه یادگیری زبان انگلیسی و تقویت مهارت شما موثر بوده است … کافی است خود را مقایسه کنید.

کتاب داستان های کوچک داخل قفسه

به یک کتاب فروشی پر از آپشن های English می رویم، جدا از کتاب های ترمیک و یا کتب ویژه برای لغت و دستور زبان و لیسنینگ، توجه خود را به سمت استند کتاب های نسبتا کوچک با موضوعات متنوع و جذاب زبان انگلیسی می بریم، این کتاب ها از محتوای جنایی گرفته تا درام و عاشقانه و گاهی سرنوشت افراد مشهور و یا حتی ترکیب علم و تخیلی (science fiction) در ردیف های عمودی و افقی قرار گرفته اند. در برخورد اولیه یکی از کتاب ها را بر می داریم، The monkey’s paw ، شاید عنوان جذابی به نظر برسد! یک short look کوچک بر روی کتاب داریم (داستانی اسرارآمیز و جنایی) و به این نتیجه می رسیم که بهتر است بر روی کتاب های دیگر هم مروری داشته باشیم، The railway children  هم بد نیست یک تست کوچکی بزنیم.

برای یادگیری زبان انگلیسی، کدام قصه را انتخاب کنم؟

درست در پشت کتاب ها، سطح آن و اینکه افراد با چه میزان مهارتی می توانند با کمترین میزان سختی این قصه را به پایان برسانند، آمده است. حتی اگر اطلاعات مختصری از انگلیسی دارید، کتاب مناسب شما هست. حالا می توانید در صورت مناسب بودن قیمت کتاب (که معمولا این کتاب ها به دلیل حجم پایین، گران قیمت نیستند) آن را خریداری کنید.

در حین خرید مجموعه هری پاتر

در لحظه خرید و پرداخت برای کتاب قصه منتخب، فروشنده پیشنهاد دیگری برای ما دارد، خرید مجموعه کتاب های هری پاتر! یک تخیلی بی نظیرکه برای هواداران خود از جایگاه بالایی برخوردار است! مثلا من یکی از طرفداران این مجموعه هستم اما برای مطالعه قصه های هری پاتر در سطح مناسبی قرار ندارم. پس خرید این مجموعه را به چند ماه بعد موکول می‌کنم.

قصه های انگلیسی راهی برای شروع

من استارت دوباره انگلیسی را با کتاب قصه کوچک و مفید Drive to the danger زدم. با توجه به basic بودن این کتاب، هم از خواندن لذت بردم و همچنین از میزان اطلاعاتم در حیطه زبان مطمئن شدم. بعد از مدتی برای پیگیری بیشتر و حضور در کلاس های زبان انگلیسی ترغیب شدم و اعتماد به نفس بالاتری را در روبرو شدن با یک فضای انگلیسی زبان پیدا کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس: تهران، انقلاب، خیابان دانشگاه

(با احترام، فروش حضوری نداریم)

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه 9 الی 19

تلفن تماس: 8197 215 - 0910

8197 215 - 0910

zaban.andish

نمادهای الکترونیک

امتیاز سایت برای فروشگاه زبان اندیش محفوظ است.
طراحی سایت و سئو : وب رمز