قیمت و موجودی تمام کتاب ها بروز است، با خیال راحت خرید کنید! جهت دریافت "کد رهگیری پستی" به بخش پایین سایت مراجعه کنید ارسال کتاب فقط با "پست پیشتاز" انجام میشود و امکان ارسال با "پیک موتوری" وجود ندارد. ارسال برای خریدهای بالای "یک میلیون تومان" رایگان خواهد بود

معرفی بهترین کتاب آموزش اسپیکینگ

امتحان آیلس، به دلیل ایجاد فرصت برای یافتن موقعیت‌های شغلی مناسب و همچنین ورود به دانشگاه‌های برجسته و معتبر و در نهایت ارزیابی مهارت زبانی بسیار مهم است. این امتحان، هر چهار مهارت زبانی را مورد ارزیابی قرار میدهد و تقریباً هر دو سال یک‌بار تکرار می‌شود.  آزمون دارای درجه بندی ۰ تا ۹ است و معمولاً بسته به نوع مقصد و هدفی که داریم به یک بازۀ نمره نیاز خواهیم داشت. در این مقاله در مورد یکی از مهمترین مهارت‌های این آزمون یعنی اسپکینگ  که به صورت شفاهی برگزار می‌شود صحبت می‌کنیم. در ابتدا توضیح کلی در مورد خود آزمون و مخصوصاً در مورد مهارت اسپکینگ می‌دهیم. سپس در مورد کتاب‌های خوب، برای اسپیکینگ آیلتس و نحوه انتخاب کتاب مناسب به شما کمک خواهیم کرد.

آشنایی با بخش اسپیکینگ speaking آیلتس 

اگر قبلاً آشنایی کلی با آزمون داشته باشید میدانید که آزمون اسپکینگ در روز دیگری برگزار می‌شود. یعنی آزمون لیستنینگ، رایتینگ و ریدینگ در یک روز و آزمون اسپکینگ در روز دیگر برگزار خواهد شد. این آزمون به صورت شفاهی خواهد بود و شما باید با یک ممتحن (آزمون گیرنده) به صورت رودر رو به صحبت بپردازید.

بخش‌های مختلف آزمون اسپکینگ آیلتس: آزمون آیلتس بین ۱۱ تا ۱۴ دقیقه طول می‌کشد. این آزمون در بخش اسپکینگ شامل ۳ بخش است.

پارت اول شامل سوألاتی است که ممتحن یا آزمون گیرنده در مورد پیش‌زمینه داوطلبان می‌پرسد. برای مثال سوألاتی در مورد خانواده، رنگ مورد علاقه، سلامت، شغل پدر و…که به نوعی همه به گذشته و حقایق و علایق داوطلب مرتبط است. (این پارت ۴تا ۵ دقیقه طول خواهد کشید)

پارت دوم به حالت توصیفی برگزار می‌گردد. توصیف در مورد یک شخص یا یک مکان یا یک موقعیت خاص که شما باید در مورد آن به صورت تک گویی شروع به صحبت کنید و آزمون گیرنده هیچ دخالت یا سوالی از شما نخواهد پرسید، مگر اینکه شما حرف زیادی برای گفتن نداشته باشید و آزمون گیرنده برای گذشتن و بستن این بخش چند سوال کوتاه خواهد پرسید و بخش را به پایان می‌رساند. ( این پارت ۳تا ۴ دقیقه طول خواهد کشید)

پارت سوم شامل پرسش‌های اجباری است و شما خواه یا ناخواه باید به آنها پاسخ دهید. سوالات این بخش شامل موارد انتزاعی و علمی است. این بخش نیز ۴ تا ۵ دقیقه طول می‌کشد. در کل باید بدانید زمان امتحان تقریبا حدود ۱۵ دقیقه طول می‌کشد اما شما باید خود را برای نیم‌ساعت یا حتی بیشتر آماده کنید و آمادگی خود را برای بداهه گویی و انواع و اقسام موضوعات آماده کنید. این موضوع برای گرفتن نمره بالاتر نیز کمک کننده است.

معرفی بهترین کتاب اسپیکنیگ آیلتس

در اینجا شما را با چند کتاب در زمینه اسپکینگ آشنا می‌کنیم تا بتوانید روی این مهارت مهم آیلتس تمرین داشته باشید و در این زمینه به موفقیت چشمگیر دست پیدا کنید.

کتاب Speaking for IELTS از انتشارات Collins

شعار این کتاب این است که نگذارید ضعف در یک مهارت شما را عقب نگه دارد.

این کتاب شما را برای تست اسپکینگ آیلتس آماده می‌کند. کتاب برای افرادی که دارای نمره ۵ یا ۵ونیم هستند نمره ۶ یا بالاتر را به ارمغان خواهد آورد. این کتاب به دلیل جواب‌های کامل و جامع و قابل فهم قابل خواندن به صورت خودخوان نیز خواهد بود و منبع مکملی برای کلاس‌های آموزشی نیز هست. موضوعات کتاب مشابه منابع آزمون آیلتس هستند و گنجینه لغات شما را گسترش خواهند داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس: تهران، انقلاب، خیابان دانشگاه

(با احترام، فروش حضوری نداریم)

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه 9 الی 19

تلفن تماس: 8197 215 - 0910

8197 215 - 0910

zaban.andish

نمادهای الکترونیک

امتیاز سایت برای فروشگاه زبان اندیش محفوظ است.
طراحی سایت و سئو : وب رمز