قیمت و موجودی تمام کتاب ها بروز است، با خیال راحت خرید کنید! جهت دریافت "کد رهگیری پستی" به بخش پایین سایت مراجعه کنید ارسال کتاب فقط با "پست پیشتاز" انجام میشود و امکان ارسال با "پیک موتوری" وجود ندارد. ارسال برای خریدهای بالای "یک میلیون تومان" رایگان خواهد بود

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان

بدون شک در دنیای امروز، یادگیری زبان انگلیسی امری ضروری است؛ چرا که این زبان، جزو زبان های برتر دنیا محسوب می‌شود. حتما به این نکته توجه کرده‌اید که بسیاری از دستور العمل‌ها، سایت‌ها، آموزش‌ها و… کمابیش به زبان انگلیسی نوشته شده‌اند. حتی اگر در کشوری مانند ایران که گفتگوی روزمره به زبان فارسی انجام می‌شود زندگی می‌کنید، گاه و بی گاه با زبان انگلیسی برخورد داشته‌اید.

دانستن لغات و گرامر زبان انگلیسی، به شما کمک می‌کند تا در گذراندن زندگی روزمره خود، به مشکل بر نخورید و اگر قصد ادامه تحصیل یا پیشرفت شغلی داشته باشید، این کار را به نحو احسن انجام دهید. اگر چیز زیادی از دستورات و گرامر زبان نمی‌دانید، در قدم اول باید به دنبال بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان باشید. تهیه بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان به شما کمک می‌کند تا قدم های اول آموزش زبان را محکم بردارید و با سرعت بیشتری مراحل و سطوح زبان انگلیسی را بگذرانید.

ما در اینجا، قصد داریم شما را با انواع کتاب های کمک آموزشی آشنا کنیم و نکات کلیدی و مهم آن‌ها را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید…

کتاب American English File

کتاب American English File

کتاب American English File در 6 سطح از مبتدی تا پیشرفته توسط انتشارات OXFORD چاپ شده که بخش صوتی آن دارای لهجه آمریکایی بوده و برای بزرگسالان طراحی شده است. کتاب starter اولین کتاب مجموعه American English File می‌باشد که از لحاظ دشواری در پایین‌ترین سطح قرار دارد و به ترتیب هر چه سطح بالاتر برود، یادگیری دشوارتر می‌شود. هر کتاب این مجموعه، دارای 10 الی 12 درس می‌باشد و بر سه سطح شنیداری، نوشتاری و درک مطلب تمرکز دارد. به طور کلی، هر سطح به سه مهارت گرامر، واژگان و تلفظ می‌پردازد.

مجموعه American English File برای تقویت مهارت مکالمه، گزینه بسیار خوبی می‌باشد و در واقع می‌توان گفت که بهترین کتاب آموزشی انگلیسی برای سطح مبتدیان است و شما را از سطح پایه به سطح پیشرفته می‌رساند.

کتاب Interchange

کتاب Interchange

کتاب اینترچنج در چهار سطح توسط انتشارات کمبریج چاپ شده است که بخش صوتی آن دارای لهجه آمریکایی می‌باشد. اولین کتاب این مجموعه، Intro نام دارد که برای یادگیری زبان انگلیسی مبتدیان مناسب است و با افزایش مهارت، می‌توان به ترتیب از سه سطح دیگر استفاده کرد.

هر سطح این کتاب، شامل سطح کتاب دانش آموز (به همراه فایل صوتی و نرم‌افزار)، کتاب ویدئو (به همراه فایل های ویدئویی)، کتاب کار و کتاب معلم (به همراه فایل‌‌های صوتی و نرم افزار) می‌باشد. هر سطح شامل 16 درس می‌باشد که هر درس بخش های متنوعی دارد و مهارت‌های شنیداری، گفتاری، درک مطلب، نوشتاری، تلفظ و گرامر را تقویت می‌کند.

کتاب TOP NOTCH

کتاب TOP NOTCH

کتاب TOP NOTCH در 6 سطح توسط انتشارات پرینستون چاپ شده است و دارای لهجه آمریکایی می‌باشد. این مجموعه یکی از بهترین و کاملترین مجموعه‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته است. نکته مثبت این مجموعه این است که تمام چهار مهارت زبان انگلیسی را پوشش می‌دهد.

اولین سطح این مجموعه به نام TOP NOTCH FUNDAMENTAL می‌باشد که داری ۱۴ درس است و سایر کتاب‌ها، هر کدام ۱۰ درس را شامل می‌شوند.
کتاب TOP NOTCH در هر سطح شامل کتاب دانش‌آموز (به همراه فایل صوتی)، کتاب کار، کتاب معلم، نرم‌افزار Active Teach و نرم‌افزار Active Book (نسخه نرم ‌افزاری کتاب دانش‌آموز به همراه فایل صوتی) می‌باشد.

کتاب‌های Touchstone

کتاب‌های Touchstone

شاید اسم کتاب های Touchstone را زیاد شنیده‌اید. خیلی از استادان زبان انگلیسی، این مجموعه کتاب را جزو بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان می‌دانند. اگر طبق برنامه های Touchstone پیش بروید، با روشی جذاب و جالب، می‌توانید هر چهار مهارت reading، speaking، writingو listening را فرا بگیرید.

بهترین کتاب‌های گرامر مبتدی

بهترین کتاب‌های گرامر مبتدی

هنگامی‌ که آموزش مقدماتی زبان انگلیسی را شروع می‌کنید، به گرامر و قواعد آن باید توجه داشته باشید تا در مکالمه زبان انگلیسی به مشکل برنخورید. شما باید قواعد دستوری زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید تا بتوانید به عنوان یک غیر انگلیسی، به راحتی با سایرین ارتباط برقرار کنید.
برای یادگیری اصولی زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته، یادگیری گرامر به عنوان یکی از اصلی‌ترین ستون‌های یادگیری زبان انگلیسی محسوب می‌گردد. پس شکی در این نیست که یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از یک منبع گرامر خوب، می‌تواند سطح زبان انگلیسی شما را به طرز چشم ‌گیری بالا ببرد. در ادامه، به معرفی برخی از کتاب های مناسب و مفید می‌پردازیم.

کتاب Basic grammar in use

کتاب Basic grammar in use

کتاب basic grammar in use قدم به قدم و با صبر و حوصله، قواعد زبان انگلیسی را نکته به نکته به شما آموزش می‌دهد. این کتاب را می‌توان در لیست بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان قرار داد. مثال‌های ساده این کتاب، شما را متوجه کاربرد قواعد در جمله‌ های مختلف می‌کند و تمرین‌هایش کمک می‌کند تا دانش خود را محک بزنید. به طور خلاصه، این کتاب زبان یک پیشنهاد شگفت انگیز برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی است.

کتاب Oxford practice grammar basic

کتاب Oxford practice grammar basic

کتاب‌ oxford practice grammar basic در 109 درس، قواعد زبان انگلیسی را به شکلی آسان و راحت به شما آموزش می‌دهد. این کتاب شامل انواع قواعد، مثال‌ و تمرین و نیز پر از تصاویر جذاب و گیرا می‌باشد و گرامر زبان انگلیسی را خیلی خوشایند وارد ذهنتان می‌کند.

این کتاب یکی از بهترین‌ کتاب های خودآموز یادگیری زبان انگلیسی است و برای کسانی که می‌خواهند خودشان به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند، مناسب و مفید است. اگر در مرحله آموزش مقدماتی زبان انگلیسی هستید، خرید این کتاب زبان را به شما توصیه می‌کنیم.

بهترین کتاب لغت برای افراد مبتدی

بهترین کتاب لغت برای افراد مبتدی

شما باید منبع قدرت مندی از لغات و عبارات کاربردی را به همراه داشته باشید. یادگیری لغات مهم و کاربردی زبان انگلیسی به طور خودآموز، تنها با مطالعه یک کتاب امکان‌پذیر نیست. با توجه به فرار بودن زبان انگلیسی و تنوع شیوه تدریس زبان انگلیسی، زبان آموزان بایستی دو یا سه کتاب کاربردی در خصوص یادگیری لغات مهم زبان انگلیسی را در لیست خرید کتاب زبان خود قرار دهند. در ادامه به چند منبع بسیار خوب در یادگیری لغات زبان انگلیسی برای افراد مبتدی می‌پردازیم.

کتاب Oxford word skills basic

کتاب Oxford word skills basic

کتاب Oxford word skills از مجموعه سه گانه کتاب های آموزش زبان انگلیسی آکسفورد می‌باشد که در سطح پایه، متوسط و پیشرفته تقسیم بندی شده‌اند. این کتاب، در یادگیری لغات انگلیسی، به شما به صورت ویژه و حرفه‌ای کمک می‌کند. توجه داشته باشید که در هر سطحی که قرار دارید، می‌بایست حل تمرین را در اولویت فرآیند یادگیری خود قرار دهید.

کتاب Oxford word skills با بیش از 2000 کلمه جدید و کاربردی، طوری تنظیم شده است تا شما به راحتی لغات آن را فرا بگیرید. کتاب زبان مبتدی Oxford word skills در 80 درس مرحله به مرحله و با تمرین های زیاد، شما را کمک می‌کند تا واژگان جدید را یاد بگیرید و در ذهن خود ماندگار کنید.

کتاب Vocabulary in use elementary

کتاب Vocabulary in use elementary

کسانی که در ابتدای راه یادگیری زبان انگلیسی قرار دارند، خیلی دوست دارند هرچه زودتر مکالمه بی عیب و نقصی داشته باشند. اگر می‌خواهید واژگانی را یاد بگیرید که در مکالمات روزمره به دردتان بخورد، خرید این کتاب زبان را به شما توصیه می‌کنیم. این کتاب‌ها، مجموعه‌ای خارق العاده و بی نهایت کاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی می‌باشند. بعد از خواندن واژگان، شما می‌توانید تمرین‌ها را حل کنید تا لغات هرچه بهتر در ذهنتان باقی بمانند.

استفاده از کتاب‌های داستان سطح مبتدی

خواندن داستان به زبان انگلیسی، هم لذت بخش است و هم آموزنده. شما می‌توانید با دنیایی از واژگان، سنت‌ها و فرهنگ های مختلف آشنا شوید. در ابتدا، شما باید کتاب های داستان سطح بندی شده را مطالعه کنید. برای یادگیری سریع زبان انگلیسی، بهتر است در ابتدا به مطالعه کتاب های داستان کودکانه زبان انگلیسی مثل کتاب آلیس در سرزمین عجایب و کتاب شازده کوچولو و خیلی از کتاب های داستان دیگر بپردازید.

می‌توانید خواندن کتاب داستان انگلیسی را تبدیل به یک تفریح شگفت انگیز و مفید کنید. تفریحی که می‌تواند لذت یادگیری را چند برابر کند.

کتاب آلیس در سرزمین عجایب

کتاب داستان انگلیسی آلیس در سرزمین عجایب (Alice’s Adventures in Wonderland) در سطح 2 قرار دارد. در واقع با استفاده از این نوع مطالعه کتاب داستان های کودکانه، شما بصورت تدریجی پروسه یادگیری زبان را طی خواهید نمود. همین گام به گام پیش رفتن شما، باعث تثبیت در حافظه بلند مدت تان می‌شود.

متن نوشتاری این کتاب برای زبان آموزان با سطح متوسط و بالاتر مناسب است.

کتاب شازده کوچولو

کتاب شازده کوچولو

کتاب داستان شازده کوچولو (The Little Prince) نیز یکی از کتاب های داستان بسیار مفید برای زبان آموزان می‌باشد. این کتاب هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان، پر از نکات جالب و آموزنده است و مخاطب را تحت تأثیر قرار می‌دهد. شما با مطالعه این کتاب، علاوه بر یادگیری سریع لغات، با مکالمه و گرامر زبان انگلیسی هم آشنا می‌شوید.

سخن پایانی

قدم اول برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی به‌ صورت خودآموز، انتخاب کتاب و منبع های مشخص است. شما در قدم اول، می‌بایست به دنبال بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان باشید.

ما در مجموعه زبان اندیش، سعی کردیم بهترین‌‌ کتاب های تقویت زبان انگلیسی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با آموزش خوب، بی‌ دردسر و البته کم‌هزینه، به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید. این نکته را مد نظر داشته باشید که در مسیر یادگیری، باید تلاش مستمر و کافی داشته باشید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. پس هرگز ناامید نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

آدرس: تهران، انقلاب، خیابان دانشگاه

(با احترام، فروش حضوری نداریم)

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه 9 الی 19

تلفن تماس: 8197 215 - 0910

8197 215 - 0910

zaban.andish

نمادهای الکترونیک

امتیاز سایت برای فروشگاه زبان اندیش محفوظ است.
طراحی سایت و سئو : وب رمز